CCI a RM dă startul înscrierii la concursul „MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2017”

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova invită agenții economici să participe la cea de-a XV-a ediție a concursului ”Marca Comercială a Anului” – unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a companiei bazat pe evaluarea mărcilor comerciale de către un juriu profesionist și de către consumatorii autohtoni.

Scopul concursului este de a promova pe piața națională practicile de succes în domeniul marketingului și brandingului.

Miza concursului este Premiul Mare ”Mercuriul de Aur” care atestă cele mai prestigioase aprecieri, confirmând eficacitatea strategiilor de marketing. Distincțiile sunt înmânate de oficialitățile de stat în cadrul ”Galei Businessului Moldovenesc” – eveniment oficial care reunește reprezentanții autorităților locale, misiunilor diplomatice și a mediului de afaceri autohton.

Pe parcursul a 15 ani, concursul a căpătat o reputație pozitivă în rândul agenților economici. Astfel, în anii 2003-2017 la concurs au fost prezentate circa 1370 proiecte din 18 raioane ale republicii și municipiile Chișinău și Bălți.

În acest context, toți deținătorii de mărci comerciale înregistrate în Republica Moldova sunt îndemnați să participe la concurs, având posibilitatea de a aplica la cele 12 nominații specifice, printre care au apărut, în premieră, ”Liderul Anului”, ”Femeia în Afaceri” și ”IMM-ul Favorit al Anului”.

Cererile de participarea la concursul ”Marca Comercială a Anului 2017” pot fi depuse până la data de 17 aprilie curent la sediul CCI a RM sau în format electronic la adresa [email protected].

Detalii aferente condițiilor de participare pot fi găsite în Regulamentul concursului care este atașat mai jos, alături de toate formularele necesare sau la nr. de telefon 022 210 725 , 022 211 442, Direcția Evenimente de Afaceri, Târguri și Expoziții.

Vezi mai jos:

Regulamentul Concursului

Cerere de participare 

Cerere de plasare a informației în catalogul concursului

Indicatori Nominalizarea „Debutul anului”

Indicatori Nominalizarea „Aprecierea consumatorului”

Indicatori Nominalizarea “Export”

Indicatori Nominalizarea „Femeia în Afaceri”

Indicatori Nominalizarea „IMM-ul Favorit al Anului”

Indicatori Nominalizarea „Inter”

Indicatori Nominalizarea „Liderul anului”

Indicatori Nominalizarea „Marcă Locală”

Indicatori Nominalizarea „Marcă consacrată”

Indicatori Nominalizarea „Rebranding”

Indicatori Nominalizarea „Responsabilă Social”

Nominalizarea „CONTRIBUȚIE IMPORTANTĂ LA DEZVOLTAREA SUSTENABILĂ (DURABILĂ)”

 

Distribuie acest articol: