Astăzi, 04 decembrie 2020, a avut loc, în format online, Ședința Biroului Executiv a CCI a RM privind activitatea Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în perioada anului 2020.
Membrii Biroului Executiv au trecut în revistă activitățile de pe parcursul anului, accentuându-se multitudinea de acțiuni de digitalizare a serviciilor, care au fost posibile inclusiv cu suportul partenerilor de dezvoltare.
Pe fundalul mai multor provocări, în perioada de pandemie COVID-19, CCI s-a adaptat destul de repede și a continuat să răspundă nevoilor membrilor săi. Menținerea contactului cu membrii a ajutat CCI să fie permanent informată referitor la situația în toate regiunile țării și despre asistența de care au nevoie companiile. Astfel, mai multe servicii ale CCI și planurile de acțiuni au fost revizuite luând în considerare apelurile companiilor care cautau soluții pentru noile provocări cu care s-au confruntat.
Biroul Executiv a discutat direcțiile principale ale activității CCI a RM pentru anul 2021 și bugetul instituției care vor fi prezentate Consiliului CCI planificat pentru 18 decembrie a.c. În cadrul ședinței, de asemenea, a fost aprobată Strategia de comunicare a CCI și manualul de identitate vizuală (brand book). Strategia de comunicare oferă o privire de ansamblu asupra contextului şi practicilor curente de comunicare ale instituţiei, defineşte obiectivele de comunicare, descrie mesajele-cheie şi prioritățile pe viitor.
Tot astăzi, au fost anunțați 2 membri noi. În total, pe parcursul anului curent, 30 de companii, din diferite domenii de activitate, au devenit membrii, beneficiind de avantajele și oportunitățile acestui statut.