CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea echipamentului de cusut și brodat computerizat

site cci 751 (4)Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea echipamentului de cusut și brodat computerizat din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implimentare;
  2. Obiectul achiziției: Echipament de cusut și brodat computerizat;
  3. Data publicării anunțului: 31 mai 2021;
  4. Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
  5. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 30 de zile din momentul solicitării.
  6. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată de vânzător.
  7. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  8. Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat.
  9. Se asigura gratuit: traducerea cărțiilor tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare, montajul și punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ.
  10. Locul livrării: mun Ungheni, strada Vlad Țepeș, nr.17
  11. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  12. Termenul de garanție: 24 luni.
  13. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  14. Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat
  1. Oferta va contine specificații tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini (aici).

Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului , transportul și descărcarea la destinație și instalarea.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
  • Certificat de conformitate ;
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.

Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:

  • Telefonul: 022 23 5268
  • E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
  • Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii

Depunerea ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 10 iunie 2021, ora 16:00.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la adresa: mun Chișinău str. Ștefan cel Mare 151. 
  2. Plicul va fi marcat- Proiectul ,,Producere de produse de patiserie și panificație”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
  3. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului  Proiectul ,, Producere de produse de patiserie și panificație” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

Distribuie acest articol: