Cerinţe faţă de candidați:
- Experienţă de muncă în domeniul managementului documentelor: nu mai puțin de 2 ani;
- Competenţe digitale: (Microsoft Office, Internet, e-mail etc.);
- Cunoașterea limbilor: română- avansat; rusă- avansat; engleza- preferabil.
Capacităţi:
- excelente abilități de comunicare interpersonală, verbală și în scris;
- organizarea activităților cancelariei;
- asigurarea procesării în timp a corespondenței de intrare și de ieșire;
- asigurarea controlului asupra termenelor pentru executarea documentelor și executarea corectă a acestora;
- organizarea lucrărilor de înregistrare, contabilitate, depozitare și transfer către subdiviziunile structurale relevante ale documentelor pentru depozitare;
- asigurarea tipăririi și reproducerii documentelor oficiale.
Condiţii:
- angajare oficială;
- pachet social complet;
- oportunităţi de dezvoltare profesională;
- lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul pe adresa: [email protected] cu referință la anunț, până pe data de 25 iulie 2023.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerințelor înaintate!
Prin expedierea CV-ului și altor documente la adresa de e-mail sus menționată, candidatul consimte implicit la recepționarea și prelucrarea datelor personale conținute în CV și în celelalte documente exclusiv în scopul analizării calificării candidatului pentru postul vacant, precum și la păstrarea unor asemenea date în dosarele noastre pentru ocazii de angajare viitoare. Candidatul își poate revoca consimțământul în orice moment prin expedierea unei notificări la adresa de e-mail menționată mai sus.