CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea serviciilor HELPDESK în cadrul proiectului P2GreenEST.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
- Obiectul achiziției: Servicii HELPDESK
- Data publicării anunțului: 29 septembrie 2023.
- Sursa alocației: Proiectul P2GreenEST – Susținerea IMM-urilor Sectorului Economiei Circulare din UE pentru participarea la Sistemul Achizițiilor Publice din Țările Parteneriatului Estic
- Ofertantul va indica, disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero.
- Termenii și condițiile de prestare a serviciilor: după semnarea contractului, Octombrie 2023 – Aprilie 2024
- Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova invită specialiști interesați, să participe la procedura de achiziție privind servicii HELPDESK conform Terms of reference Helpdesk_CCIRM
- Pentru a participa la concursul de achiziție se vor depune dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Profilul consultantului (max 1 pagina);
- Experiența relevantă (max 2 pagini),
- Metodologie detaliată și cadru conceptual privind livrabile, calendar activități, componența echipei, om-zile necesare (3-5 pagini);
- CV recent;
- Oferta financiară va conține o sumă fixă totală (inclusiv distribuția costurilor pentru onorariu, deplasare și numărul de zile de lucru).
Telefon: 022 23 3286
Depunerea ofertelor:
Oferta tehnică și financiară va fi depusă până la data de 16 octombrie 2023, ora 17:00 CET la următoarele adrese de e-mail: [email protected] , [email protected].
Toate întrebările și clarificările trebuie adresate în scris către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova pe adresa: [email protected] până la data de 10 octombrie 2023.