Desfășurarea seminarului online ”Soluții inteligente pentru dezvoltarea afacerii”

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI RM) în parteneriat cu Creditreform România a organizat un seminar online pentru agenți economici Soluții inteligente pentru dezvoltarea afacerii”.

La acest seminar online au luat parte peste 70 de participanți, care sunt în căutarea unei modalități de monitorizare și verificare a partenerilor din România și de peste hotare.

CCI a RM, contribuie la aplicarea bunelor practici în dezvoltarea economică și socială a țării, facilitând parteneriatele strategice în atragerea investițiilor si susținerea mediului de afaceri autohton.

Prin urmare, vicepreședintele Camerei de Comerț si Industrie, Mihai Bîlba fiind si el prezent, a mulțumit participanților pentru interesul acordat, cât și partenerilor de la Creditreform pentru desfășurarea acestui seminar.

În cadrul seminarului, participanții  au luat cunoștință cu opțiunile ce pune la dispoziție platforma software Creditreform.  Această platformă este conectată la toate sursele oficiale de verificare a companiilor din România, astfel poți monitoriza prin alerte pe email și vizualizare în Platformă orice modificare apărută de la date financiare, datorii la stat și contracte cu garanții până la dosare deschise în instanță.

Creditreform oferă o bază de date atent selectată – ce cuprinde companii din Romania sau din străinătate pe baza criteriilor pe care le menționați, luând în considerare cele mai importante aspecte ce caracterizează companiile selectate: potențialul de dezvoltare, istoricul în plăți, comportamentul de plata previzionat.

În cazul solvabilității a unei companii, Creditreform permite acces la datele financiare și comportamentul în plăți. Raportul de bonitate (raport de credit) reprezintă o imagine completă asupra profilului companiei subiect și se constituie în cel mai util instrument în managementul de risc.

În cadrul raportului de bonitate sunt analizate toate informațiile importante referitoare la capacitatea de plată, de la lichidități, cifra de afaceri și structura capitalurilor până la comportamentul în plăți și caracteristici structurale cum ar fi forma legală. Fiecare aspect este individual apreciat iar rezultatele sunt comasate în doi indicatori, INDEXUL DE BONITATE și LIMITA DE CREDIT recomandată.

În contextul când clienții întârzie sau refuză să-și plătească facturile emise sau  lipsa unei  comunicări verbale și scrise cu debitorul în limba acestuia – platforma oferă asistență profesională în recuperarea debitelor pe cale amiabila și în instanță pentru toate cazurile în care debitorul  este localizat in străinătate.

Notă:Evenimentul a fost  organizat în cadrul programului „Răspunsul Multidimensional la Provocările Emergente în Materie de Securitate Umană”, finanțat de Guvernul Japoniei și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Proiectul RfP23/02702: “Prestarea serviciilor de consultanță și suport în afaceri pentru până la 20 de întreprinderi mici și mijlocii din Moldova”, Componența 1/LOT 1: Sprijin pentru cel puțin 10 IMM-uri care activează în sectorul agroalimentar din trei microregiuni țintă”.

Distribuie acest articol: