Vineri, 24 noiembrie 2017, la Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova s-a desfășurat Ședința Biroului Executiv, în cadrul căreia au fost examinate și aprobate decizii privind activitatea structurilor camerale, precum și structura și organigrama instituției. De asemenea, a fost prezentat spre aprobare regulamentul cu privire la eliberarea Carnetelor ATA pentru admiterea temporară a mărfurilor.
Alte subiecte din ordinea de zi prezentate pentru aprobarea membrilor Biroului Executiva au fost: cu privire la tarifele serviciilor prestate de CCI; cu privire la proiectul direcțiilor prioritare de activitate a Camerei pentru anul 2018; responsabilitățile CCI în organizarea și desfășurarea învățământului dual în țara noastră etc.
Totodată, a fost aprobată Darea de Seamă a Biroului Executiv privind activitatea Camerei în perioada august-noiembrie 2017, ce va fi prezentată în cadrul ședinței anuale a Consiliului CCI, care se va desfășura în luna decembrie, la Chișinău.