Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare economice
Experienţă de muncă: cel puţin 5 ani
Competenţe PC: (MS Office, Excel, Word, Net, E-mail)
Capacităţi:
- Gândire analitică şi sistemică;
- Elaborare a documentelor;
- Soluţionare operativă a problemelor, multitasking;
- Abilităţi de respectare deadline-uri, flexibilitate;
- Comunicabilitate, lucru în echipă;
- Cunoașterea și efectuarea operațiunilor contabilității organizațiilor nonguvernamentale;
- Cunoaşterea limbilor: româna – avansat, rusa–mediu, engleza – preferabil.
Responsabilități:
- Organizarea, îndrumarea, conducerea, controlul şi poartă răspundere pentru desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar–contabile a Camerei în conformitate cu actele juridice în vigoare;
- Organizarea şi gestionarea în mod eficient a integrităţii întregului patrimoniu Cameral în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare şi reglementările interne ale Camerei;
- Efectuarea evidenţei contabile a activităţii Camerei şi executarea controlului folosirii în mod eficient a resurselor materiale şi financiare.
- Organizarea raţională a evidenţei şi dărilor de seamă în întregime pe sistemul Cameral.
- Organizarea evidenței mijloacelor băneşti, valorilor material–marfare şi fondurilor fixe, reflectarea la timp în conturile evidenţei contabile a circulaţiei lor;
Condiţii:
- Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa [email protected] cu specificarea codului de referinţă a vacansiei–CSA, până la data de 19.01.2018.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.