Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova anunţă concurs pentru postul vacant de specialist al Direcţiei evenimente de afaceri, târguri și expoziții din cadrul CCI a RM.
Scopul general al funcției: organizarea și desfășurarea evenimentelor de afaceri (forumuri de afaceri, vizite de studiu, misiuni economice), expoziții naționale și internaționale.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii: superioare în domeniul economic;
- Capacităţi pentru exercitarea obligaţiunilor funcţionale– competenţă profesională, creativitate, exigenţă, sociabilitate, corectitudine, discreţie;
- Cunoaşterea limbilor – română, rusă, engleză.
Responsabilități de bază:
- Elaborarea conceptelor de organizare a evenimentelor de afaceri;
- Elaborarea proiectelor de documente necesare desfăşurării evenimentelor de afaceri (devize de cheltuieli, plan de acţiuni, liste ale participanţilor, agenda, note informative, rapoarte de activitate periodice şi anuale);
- Organizarea şi desfăşurarea evenimentelor de afaceri naţionale şi internaţionale, asistenţa logistică şi tehnică;
- Menţinerea relaţiilor de colaborare cu întreprinderile din Republica Moldova în vederea identificării necesităţilor acestora în domeniul promovării şi participării la diverse evenimente de afaceri;
- Stabilirea parteneriatelor cu companii din străinătate în vederea organizării forumurilor, misiunilor economice, vizitelor de studiu;
- Asigurarea participării la diferite evenimente locale şi în străinătate (conferinţe, seminare, mese rotunde) şi raportarea referitoare la eveniment;
- Studierea condiţiilor de participare la diverse proiecte internaţionale şi elaborarea propunerilor de proiecte în conformitate cu acestea;
- Selectarea, actualizarea, traducerea informaţiilor pentru editarea broşurilor şi materialelor informative utilizate în cadrul evenimentelor.
Persoanele interesate de a face parte din echipa CCI a RM pot expedia CV-ul pe adresa [email protected] până la data de 10 ianuarie 2022.