Anunț de participare privind achiziționarea serviciilor de dezvoltare a platformei client.chamber.md

Anunț de participare (751 x 375 px)

  1. Informație generală

Denumirea organizației: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM);

Adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 151, MD-2004, Chișinău, Republica Moldova;

Numărul de telefon: +373 69448826;

Adresa de e-mail a organizației: [email protected];

Pagina web a organizației: www.chamber.md.

Achiziția serviciilor de dezvoltare a platformei client.chamber.md este efectuată în cadrul Acordului de Grant nr. 81302064 în cadrul proiectului „Transformarea digitală a întreprinderilor mici și mijlocii din țările Parteneriatului Estic”, încheiat la data de 27.11.2023 intre GIZ GmbH și CCI a RM.

  1. Dosarul de aplicare va conține:
Criterii de calificare și de selecție (Descrierea criteriului/cerinței) Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: Nivelul minim/
Obligativitatea
Formularul Ofertei (F1.1.) Anexa la Caietul de sarcini Original confirmat prin semnătura electronică DA

 

Specificația tehnică
în baza Caietului de sarcini
Original confirmat prin semnătura electronica

Se va preciza restricțiile hardware de funcționare, estimarea activităților și durata lor;

Perioada de garanție și mentenanță;

 

Notă: Pentru elaborarea Sarcini Tehnice și Proiectul Tehnic, informațiile  esențiale despre specificațiile, cerințele și resursele necesare pentru implementarea modulelor, anumite detalii vor fi clarificate cât mai mult posibil înainte de depunerea ofertelor sau prestatorul are posibilitate în ofertă să includă clauze care să permită ajustarea costurilor în funcție de clarificările ulterioare legate de Sarcina Tehnică și Proiectul Tehnic.

DA
Specificația de preț Original confirmat prin semnătura electronica

Prețul va fi indicat  cu TVA 0%;

DA
Certificat de înregistrare a întreprinderii/Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice, emis de către organul împuternicit conform ţării de reşedinţă a ofertantului Varianta scanată de pe original confirmată prin semnătura electronică a ofertantului sau, după caz, semnătura olografă. DA
Certificat de atribuire a contului bancar eliberat de banca deţinătoare de cont după data punerii în aplicare a codurilor IBAN Varianta scanată de pe original confirmată prin semnătura electronică a ofertantului sau după caz, semnătura olografă. DA
Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit 1. Participantul trebuie să prezinte documente care să dovedească experiența prestării serviciilor similare de cel puțin 5 ani

2.       Participantul va demonstra experiența de  prestare a serviciilor similare pentru minim 2 activități similare.

3.       Participantul va demonstra că deține un nivel înalt de expertiză în dezvoltarea aplicațiilor/funcționalităților web. (prin CV persoanelor cheie)

4. Participantul va prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare/mulțumire din partea clienților.

DA
Demonstrarea accesului la personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea contractului Participantul trebuie să prezinte dovezi că poate pune la dispoziţia Beneficiarului pentru executarea contractului de achiziţie ce face obiectul prezentei achiziţii o echipă tehnică profesioniști în domeniu etc.

 

Personalul propus în cadrul echipei va fi asigurat până la finalizarea executării contractului. În cazul dacă va fi necesară schimbarea unui membru din echipă, această schimbare va fi efectuată după coordonarea şi acceptul al CCI  a RM. Noile persoane nominalizate vor da dovada îndeplinirii cel puţin ai aceloraşi criterii ca şi persoanele pe care le vor înlocui. CCI A RM are dreptul de a înainta solicitări argumentate de substituire a unuia sau mai mulți membri ai echipei în perioada de executare a contractului dacă performanța sau comportamentul acestuia/acestora nu este acceptabilă.

  1. Caiet de sarcini (aici).
  2. Termenul limită de depunere a ofertelor

Dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 10.09.2024, ora 17:00 la adresa de
e-mail [email protected], cu mențiunea „Modernizarea platformei client.chamber.md”.

Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.

  1. Condiții de implementare și dare în exploatare a serviciilor modernizate

Termen de implementare și dare în exploatare a serviciilor modernizate: 30.11.2024.

Distribuie acest articol: