Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare juridice
Experienţă de muncă: nu mai puțin de un an
Competenţe PC: (MS Office, Excel, Word, Net, e-mail)
Capacităţi:
- Excelente abilități de comunicare interpersonală, verbală și în scris;
- Abilități excelente de prezentare;
- Cunoștințe solide a sistemelor juridice și a litigiilor business, înregistrarea, reorganizarea și lichidarea persoanelor juridice;
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor;
- Soluţionare operativă a problemelor, multitasking;
- Cunoaşterea limbilor: româna – avansat, rusa–avansat, engleza – avansat.
Atribuții:
- Asigurarea desfășurării activității angajatorului în conformitate cu normele legale și consilierea sub aspect juridic a conducerii și subdiviziunilor CCI;
- Reprezentarea în situații de litigii sau la stabilirea unor condiții contractuale speciale;
- Avizarea și contrasemnarea actelor cu caracter juridic;
- Asistență și consultanță juridică în domeniul de activitate al CCI;
- Lucru cu informația (culegere, stocare, analiză, generalizare);
- Realizarea la timp și calitativă a activităților planificate;
- Acordarea consultațiilor juridice specializate agenților economici despre soluționarea alternativă a litigiilor prin mediere. Contribuirea la promovarea medierii printre persoanele interesate.
Condiţii:
- Oportunităţi de dezvoltare profesională;
- Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa [email protected] cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – CJ, în tema scrisorii, până pe data de 30.03.2017.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.