Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectul „Servicii pentru crearea și implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare.
- Obiectul achiziției: Echipament de brodat.
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 60 zile calendaristice din momentul semnării contractului.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată în condițiile: inclusiv CIP INCOTERMS 2020 ( Chișinău 3 (PVI, Petricani)
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmează a fi depusă pe lot întreg.
- Se asigura gratuit : traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare în limba română/engleză.
- Locul livrării: mun. Ungheni, str. Națională, nr.15/a;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: min 12 luni.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe e lot întreg.
- Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
- Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova invită agenții economici specializați interesați, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri/servicii specificate în anunț.
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0 %, conform caietului de sarcini anexat;
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului , transportul și descărcarea la destinație.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice sau analog;
- Rechizitele bancare;
- Certificat de conformitate;
Informații generale despre ofertant
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile:
- Silvia Dolghii
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data 27.04.2022.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, str. Ștefan Cel Mare 151, of.7
Plicul va fi marcat „ ,,Servicii pentru crearea si implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
2. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului „Servicii pentru crearea si implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.