Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea echipamentului de cusut și brodat computerizat din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implimentare;
- Obiectul achiziției: Echipament de cusut și brodat computerizat;
- Data publicării anunțului: 31 mai 2021;
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 30 de zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată de vânzător.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat.
- Se asigura gratuit: traducerea cărțiilor tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare, montajul și punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ.
- Locul livrării: mun Ungheni, strada Vlad Țepeș, nr.17
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: 24 luni.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat
- Oferta va contine specificații tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini (aici).
Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform:formularul ofertei (F1.1), specificații tehnice (F2.1) și specificații preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului , transportul și descărcarea la destinație și instalarea.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate ;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 10 iunie 2021, ora 16:00.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun Chișinău str. Ștefan cel Mare 151.
- Plicul va fi marcat- Proiectul ,,Producere de produse de patiserie și panificație”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului Proiectul ,, Producere de produse de patiserie și panificație” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.