Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea echipamentului de producere a produselor de patiserie și panificație din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante/ agenția de implimentare: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
- Obiectul achiziției: Echipament de producere a produselor de patiserie și panificație.
- Data publicării anunțului: 24 mai 2021.
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 45 de zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată cu transportul și personalul a companiei.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat.
- Se asigură gratuit: traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare, montajul și punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ.
- Locul livrării: mun. Ungheni.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: 12 luni sau mai mult în cazul semnării cotractului pe deservire tehnica.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat.
- Oferta va conține specificația tehnică deplină solicitată conform caietului de sarcini (aici).
- Pentru a participa la concursul de achiziții, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform formularului ofertei (F1.1), specificațiilor tehnice (F2.1) și specificaţiilor de preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate;
- Înregistrarea OE în Lista producătorilorde deșeuri electrice și electrocasnice;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile:
- Silvia Dolghii
Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: data de 04 iunie 2021, la ora 16:00.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun Chișinău str. Ștefan cel Mare 151.
- Plicul va fi marcat- Proiectul ,, Producere de produse de patiserie și panificație”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului Proiectul ,, Producere de produse de patiserie și panificație” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
Întocmirea ofertelor:
- Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.