CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea unui cultivator

cultivtorCamera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind ,,Achiziționarea unei semănătoare pentru cultivarea de precizie a legumelor și a unui cultivator” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare.
  2. Obiectul achiziției: Cultivator.
  3. Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
  4. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Livrarea bunurilor: după semnarea contractului, în termen de 30 zile din momentul solicitării cu indicarea condițiilor de livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor.
  5. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  6. Costul ofertei va fi indicata în lei MDL.
  7. Oferta urmează a fi depusă pe lot întreg.
  8. Se asigura gratuit: instruirea personalului operativ.
  9. Locul livrării: r-nul. Ungheni, s. Grăseni.
  10. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  11. Termenul de garanție: minim 12 luni sau mai mult in cazul semnării contractului pe deservire tehnica.
  12. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  13. Evaluarea ofertelor: pe  lot întreg.
  14. Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
  15. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente: Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform:  Formularul ofertei (F1.1)Specificaţii tehnice (F2.1) și Specificații de preț (F2.2).

16. Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii;
  • Certificat de conformitate ;
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    • Telefonul: 022 23 5268
    • E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
    • Numele și prenumele persoanei responsabile:
    • Silvia Dolghii
  2. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data 13.04 2022.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la: adresa mun. Chișinău, str. Ștefan cel Mare 151, bir.7. Plicul va fi marcat „Proiectul ,,Achiziționarea unui cultivator”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
  2. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului ,,Achiziționarea unui cultivator” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile calendaristice.

Distribuie acest articol: