CCI vă invită la Târgul Internațional de Mobilă de la Istanbul

Istanbul-Furniture-Fair-2022Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), are deosebita plăcere să vă invite să participați, în perioada 24-27 ianuarie 2022, în cadrul Programului Internațional Misiunea Cumpărătorului, la Târgul Internațional de Mobilă de la Istanbul (IIFF) .

Târgul Internațional de Mobilă de la Istanbul este cel mai mare eveniment de specialitate organizat de până acum, care va găzdui peste 3000 de mărci esxpuse pe o suprafață de 260.000 de metri pătrați.

De ce Istanbul International Furniture Fair?

  • Puteți fi primii care vor lua cunoștință cu cele mai noi produse și ultimele tendințe din domeniu,
  • Puteți fi primii care vor lua cunoștință cu soluții inovatoare din întreaga lume;
  • Găsiți un spectru larg de stiluri de mobilier într-un singur loc;
  • Aveți oportunitatea de a face cunoștință cu liderii industriei;
  • Aveți oportunitatea de a stabili parteneriate de afaceri cu producători și distribuitori renumiți;
  • Aveți oportunitatea de a strînge noi contacte de afaceri durabile.

Ce veți putea găsi:

Mobilă și accesorii pentru camera de zi, dormitor, sufragerie, bucătărie, mobilă și accesorii pentru camera copiilor, mobilier pentru baie, mobilier pentru birou, mese și scaune, mese de cafea, fotolii, canapele, canapele extensibile, produse de iluminat, mobilier de gradină, produse decorative și textile de casă, tapițerie, unități de perete ș.m.a.

Organizatorii pun la dispoziție următoarele facilități:

Bilet tur-retur pentru un reprezentat de la companie, transfer aeroport-hotel-expoziție, cazare pentru 3 nopți cu mic dejun inclus, acces gratuit pe teritoriul expoziției, participarea la întrevederile B2B și acces la diverse seminare. Participantul va acoperi o taxă de participare de 4000 MDL (inclusiv TVA).

Pentru participare urmează a fi prezentate următoarele documente:

  1. Cererile de participare (aici); 
  2. Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice tradus în engleză*;
  3. Pentru persoanele care nu dețin funcția de administrator sau nu sunt fondatoare a persoanei juridice – scrisoare privind confirmarea faptului angajării persoanei în cadrul întreprinderii și delegării acesteia de a participa la eveniment (aici).
  4. Un document de călătorie valabil (Pașaport biometric cu o valabilitate de cel puțin 6 luni sau Buletin de identitate de tip nou).
  5. Dovada achitării taxei de participare.

Notă: Se admite participarea doar al unui reprezentant al companie.

Cererile de participare (aici) vor fi acceptate până pe data de 24 decembrie 2021 inclusiv. Formularele completate pot fi expediate prin e-mail: [email protected].

În speranţa că veţi fi alături de noi la acest eveniment, pentru orice informaţii suplimentare sau suport vă rugăm să ne contactați la e-mailul: [email protected], telefon: +373 79138911, +373 22 222626. Persoană de contact pentru detalii- Silvia Bojoga – Specialist principal din cadrul Direcției Relații Internaționale a CCI RM.

* Se admite traducerea neautorizată în engleză.

Distribuie acest articol: