Concursul ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2022”- aplică până pe 31 martie 2023

MARCA 2023Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în comun cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Centrul Național Anticorupție (CNA) și Confederaţia Naţională a Sindicatelor din Moldova (CNSM) invită antreprenorii să se înscrie la concursul ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2022”.

Înregistrarea celor peste 1700 mărci pe parcursul celor 19 ediții și creșterea numărului de participanți de la un an la altul este dovada eficienței acestui concurs, care permite evidențierea liderilor, analiza şi preluarea strategiilor reuşite de elaborare şi promovare a mărcilor comerciale de succes, monitorizarea dinamicii preferinţelor consumatorilor şi a comportamentului acestora.

Obiectivitatea desemnării învingătorilor concursului este asigurată de evaluarea calitativă din partea juriului profesionist constituit din reprezentanți ai instituțiilor publice și obștești, specialiști în domeniul marketingului, publicității, proprietății intelectuale, protecției consumatorilor, reprezentanții mediului de afaceri etc., dar și pe baza opiniei consumatorilor.

Pentru premiul mare- “Mercuriul de Aur”, mărcile comerciale pot fi înregistrate în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele ce urmează, conform criteriilor de profesionalism: Nominalizarea  “INTER”; Nominalizarea “LIDERUL ANULUI”; Nominalizarea închisă “REPUTAŢIE ŞI ÎNCREDERE”; Nominalizarea “EXPORT”; Nominalizarea  “REBRANDING”; Nominalizarea  “IMM-UL FAVORIT AL ANULUI”; Nominalizarea  “DEBUTUL ANULUI”; Nominalizarea “MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”; Nominalizarea ”FEMEIA ÎN AFACERI”; Nominalizarea “ECONOMIA VERDE”; Nominalizarea ”BUSINESS ON-LINE”; Nominalizarea ”AFACERI DE FAMILIE”; Nominalizarea ”IMPLIMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT” și Nominalizarea ”LOCURI DE MUNCĂ PRIETENOASE FAMILIEI” și 2 nominalizări conform criteriilor de consum: Nominalizarea “APRECIEREA CONSUMATORILOR” și Nominalizarea “MARCA  LOCALĂ”

Etapele concursului:

  • 16 februarie 2023– lansarea concursului;
  • 31 martie 2023 – încheierea etapei de primire a cererilor de participare;
  • 14 aprilie 2023 – încheierea etapei de primire a pachetelor de prezentare;
  • 03-14 aprilie 2023 – desfășurarea sondajului în rândul consumatorilor;
  • 19-28 aprilie 2023– lucrul grupului de experți şi a comitetului organizatoric;
  • Iunie 2023– Ceremonia Oficială de premiere a învingătorilor în concurs- Gala Businessului Moldovenesc.

Antreprenorii se pot înscrie la concursuri până pe 31 martie 2023, pe adresele: [email protected]   și [email protected].

Informaţii suplimentare: Secția Evenimente de Afaceri, Târguri și Expoziții, tel.: 022 23 84 10/ 21 14 42

Setul de documente și regulamentul concursului:

REGULAMENTUL CONCURSULUI ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2022”

COMPONENȚA COMITETULUI ORGANIZATORIC

ADEZIUNE CONTRACT 2022/ ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ

PACHETUL DE PREZENTARE A MĂRCII COMERCIALE/ Пакет Презентаций Торговой Марки

GHID EXPLICATIV PRIVIND STANDARDELE DE INTEGRITATE EXISTENTE ÎN CADRUL COMPANIILOR

INDICATORI NOMINALIZAREA „Debutul anului”/ Номинация «Дебют года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Afaceri de familie”/ Номинация «Семейный Бизнес»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Business Online”/ Номинация «Business Online»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Export”/ Показатели «Экспорт»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Femeia în Afaceri”/ «Женщина в Бизнесе»

INDICATORI NOMINALIZAREA „IMM-ul Favorit al anului”/ Номинация «МСП -Фаворит года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Inter”/ Номинация «Интер»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Liderul anului”/ Номинация «Лидер года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Rebranding”/ Номинация «Ребрендинг»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Responsabilă social”/ Номинация «Социально ответственная торговая марка»

INDICATORI NOMINALIZAREA ”Economia Verde”Номинация «Зеленая Экономика»

INDICATORI NOMINALIZAREA ”Locuri de Muncă Prietenoase Familiei”/ Номинация «Дружественные рабочие места для семьи»

TABEL DE JURIZARE pentru nominalizarea “IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT”

RAPORT DE AUTO-EVALUARE A INIŢIATIVELOR ANTI-CORUPŢIE pentru nominalizarea “IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT”

Distribuie acest articol: