De ce servicii de coaching de la CCI? Impresii de la participanți

Banner recenzii coaching CCICamera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în cadrul proiectului „Sporirea capacităților de export ale companiilor moldovenești din sectorul agroalimentar de înaltă valoare pentru a accesa noi piețe de desfacere”, prestează servicii individuale de mentorat și orientare (coaching). Proiectul este implementat cu susținerea programului USAID Agricultură Performantă în Moldova.

Proiectul respectiv, implementat prin programul Academia Exportatorului, include o serie de instruiri și mai multe master-class-uri tematice referitor la legislația, reglementările și procedurile de export ale produselor agroalimentare cu valoare adăugată înaltă (AVI), precum și servicii individuale de mentorat și orientare (coaching) pe piețele externe, destinate întreprinderilor din acest sector.

În calitate de organizator al acestor instruiri, CCI a RM încearcă să obțină feedbackuri de la participanți, inclusiv de la cei de la sesiunile de coaching.

Astfel, în continuare, vă prezentăm un mini-interviu realizat cu Marin Rusu, cofondator al companiei Honeyflow SRL.

Honeyflow SRL este o companie apicolă moldovenească cu capital 100% privat. Misiunea companiei: oferirea de produse apicole în condițiile unui raport preț-calitate competitiv cu respectarea cerințelor legale de control al calității și inofensivității alimentare.

CCI: De unde / cum ați aflat despre sesiunile de coaching din cadrul CCI?

MR: Am aflat despre sesiunile de coaching prin intermediul instruirilor anterioare (master-class-uri etc) din cadrul Academiei Exportatorului și anume de pe pagina de facebook.

CCI: De ce ați decis să participați la aceste instruiri?

MR: Am decis sa participam pentru a ne perfecționa și/sau a ne instrui suplimentar, deoarece obiectivul principal al companiei este de a oferi spre realizare produse competitive ca preț care să satisfacă așteptările clienților în materie de calitate. Printre principiile politicii noastre de calitate se enumeră: orientarea spre client, abordarea bazată pe proces și îmbunătățirea continuă a produselor în cadrul sistemului de management al calității. Instruirea și evaluarea continuă a personalului o facem pentru a asigura calificarea acestuia la nivelul exigențelor solicitate reprezintă un aspect foarte important în desfășurarea cu succes a activității noastre.

CCI: Ce părere aveți despre desfășurarea per generală a sesiunilor de coaching (orar, experți, informații etc)?

MR: Sesiunea de coaching, pe certificare ISO, s-a desfășurat în condiții optime pentru noi, expertul CCI a fost la cel mai bun nivel și ne-a oferit sprijin real în demersurile noastre  de a ne pregăti de certificare în continuare.

CCI: Ce informații v-au fost cele mai de folos și cum le veți utiliza în continuare?

MR: Instruirile pe certificarea ISO 9001 și 22000 le găsim ca fiind cele mai importante pentru noi, certificarea produselor apicole sperăm sa ne deschidă accesul pe piața UE. Deci, apreciem foarte înalt efortul depus de CCI a RM și mulțumim USAID Programul Agricultură Performantă în Moldova pentru aceasta oportunitate.

 

Distribuie acest articol: