Denumirea autorităţii contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Sediul autorităţii contractante (adresa depunerii ofertelor şi desfăşurării concursului):
MD-2004, Chişinău, str. Ştefan cel Mare, 151.
Numărul de telefon şi persoana de contact:
Informaţii suplimentare privind caietul de sarcini:
Mirian Şavidze: 022-238 781, 079476109, e-mail: [email protected]
Obiectul achiziţiei: Servicii de creare a unui soft pentru managementul proceselor de prestare a serviciilor de ”Expertiză”, „Evaluare” “Certificare” de către CCI.
Cerinţele faţă de serviciile solicitate: Soft-ul trebuie să asigure înregistrarea, repartizarea, executarea serviciilor, elaborarea și procesarea actelor ce confirmă rezultatul serviciului, coordonarea procesului de către management, raportarea privind performanța procesului.
Data/ora/locul desfăşurării concursului: 06 noiembrie 2017, ora 10:00, sediul Camerei de Comerț și Industrie, MD-2004, Chişinău, str. Ştefan cel Mare, 151.
Criteriile de evaluare a ofertelor
Ofertele vor fi evaluate după:
- Oferta tehnică (va include: informație succintă despre companie, metodologia de realizare a serviciului, experiența companiei, planul de lucru, responsabilitățile personalului implicat, CV-urile personalului implicat, documentele de calificare menționate mai jos);
- Oferta financiară (va include suma totală pentru serviciile acordate, inclusiv TVA);
- Calificarea profesională (conform caietului de sarcini, fiecare participant este obligat să îndeplinească exercițiul practic de testare a abilităților necesare realizării obiectului licitației. Rezultatele vor fi evaluate de o comisie conform criteriilor de verificare și care vor fi anunțate la data deschiderii ofertelor);
Criteriul de atribuire a Câștigătorului va fi „oferta cu cel mai mic preț în corespundere cu specificațiile tehnice”.
Termenul şi condiţiile de prestare a serviciilor
Termenul Limita: 120 zile.
Condiții de livrare: cronologic la implementarea fiecărui modul al softului (conform caietului de sarcini).
Valuta şi modul de achitare: MDL, prin virament.
Termenul de valabilitate a ofertelor: 90 zile.
Menţiuni privind garanţiile: 5% din prețul ofertei.
Notă: Ofertantul câștigător va trebui să depună o garanție de bună execuție de 5% din valoarea contractului, la semnarea contractului. Această garanție trebuie depusă împreună cu întoarcerea contractului contrasemnat în termen de 30 de zile după primirea de către ofertant a contractului semnat de către autoritatea contractantă. Dacă ofertantul selectat nu furnizează o astfel de garanție în această perioadă, contractul va deveni nul, iar un nou contract poate fi redactat și trimis altui ofertant.
Documentele necesare de calificare ale operatorilor economici:
- Oferta Tehnică ce va include:
- Certificat de înregistrare a întreprinderii;
- Certificat de atribuire a codului fiscal;
- Certificat de înregistrare a subiectului impunerii la TVA;
- Licența pentru activitate în domeniul respectiv;
- Certificat de atribuire a contului bancar – copie – eliberat de banca deținătoare de cont;
- Certificat pentru confirmarea Bonității Participantului – original – eliberat de Inspectoratul Fiscal, care reflectă următoarea informație:
– participantul nu se află în proces de lichidare sau faliment;
– patrimoniul participantului nu este sechestrat;
– activitatea participantului nu este suspendată;
– participantul achită impozite și alte plăți conform legislației.
- Actele ce confirmă disponibilitatea de mijloace tehnice și instrumente pentru dezvoltarea pachetelor soft, competența personalului, experiența în domeniu;
- Actele ce confirmă împuternicire de a încheia contractul de achiziții;
- Componența fondatorilor și a persoanelor afiliate;
- Neaplicarea sancțiunilor administrative sau penale, pe parcursul ultimelor 3 ani, fața de persoanele de conducere ale operatorului economic în legătura cu activitatea lor profesională sau prezentarea de date eronate în scopul încheierii contractului de achiziții.
- Oferta Financiară;
Notă: Toate documentele de calificare urmează a fi prezentate în limba de stat.