Servicii de coaching de la CCI – Vinăria Tronciu

viber_image_2021-10-22_16-28-47-015Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) a inițiat un program complex de servicii individuale de mentorat și orientare (coaching) oferite diferitor antreprenori din sectorul agricol. Asistența este acordată în cadrul proiectului „Sporirea capacităților de export ale companiilor moldovenești din sectorul agroalimentar de înaltă valoare pentru a accesa noi piețe de desfacere”, implementat cu susținerea proiectului USAID Agricultură Performantă în Moldova.

Gospodăria Țărănească Nicolae Tronciu (GȚ ”TNG-Tronciu”) cu brandul Vinăria Tronciu este una dintre companiile ce beneficiază de servicii de coaching oferte de experții CCI a RM.

Vinăria Tronciu, fondată în 1997, deține o plantație de 10 ha de struguri de soiuri tehnice și de masă și este localizată într-o regiune cu potențial ecologic a Republicii Moldova. Vinăria este cunoscută datorită vinurilor sale de autor produse din soiuri selecte de struguri europene și locale. La moment, compania poate pune la dispoziția distribuitorilor interesați un sortiment de 5 tipuri de vin, într-o cantitate limitată de circa 10.000 sticle de vin pe an. Vinurile produse de companie sunt unice, fiind premiate de nenumărate ori cu distincții înalte la concursurile naționale și internaționale, iar în viitorul apropiat compania planifică să obțină certificarea ecologică a strugurilor și vinurilor produse.

Compania mai produce struguri de masă și este interesată în exportul acestora pe piața Uniunii Europe, cu identificarea, la prima etapă, a unor distribuitori în România. La moment produsele companiei sunt vândute pe piața locală, în Republica Moldova.

În cadrul asistenței de orientare oferită de  CCI a RM, Vinăria Tronciu va beneficia de consultanță în:

  • căutarea partenerilor de afaceri în țările Uniunii Europene pentru distribuția produselor sale (vinuri și struguri de masă);
  • fondarea unei companii mixte pentru dezvoltarea afacerii, inclusiv în domeniul turismului rural;
  • identificarea unui partener pentru extinderea afacerii turistice, dar și a celorlalte genuri de activitate. Compania planifică construcția unei pensiuni turistice cu o capacitate de cazare de circa 30-40 persoane, unde vizitatorii vor avea posibilitatea să deguste bucate tradiționale acompaniate de un vin autentic de calitate, într-o atmosferă relaxată admirând peisaje pitorești etc.

Pentru aceasta, CCI a întreprins mai multe vizite la Vinărie, iar ulterior va elabora planul de coaching, care va include informații, surse, evenimente și multe alte informații utile pentru a facilita accesarea piețelor externe și îmbunătățirea permanentă a produselor companiei.

Pagina-web: http://tronciu.md/

Facebook: https://www.facebook.com/tronciuwines/

Distribuie acest articol: