1.Informație generală:
Denumirea organizației: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM);
Adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 151, MD-2004, Chișinău, Republica Moldova;
Numărul de telefon: +373 69448826;
Adresa de e-mail a organizației: [email protected];
Pagina web a organizației: www.chamber.md.
Informație despre achiziția serviciilor menționate: Achiziția este efectuată în cadrul Acordului de Grant nr. 81302064 din 27.11.2023 în cadrul proiectului „Transformarea digitală a întreprinderilor mici și mijlocii din țările Parteneriatului Estic” finanțat de Ministerul German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ), proiectul este implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
2. Dosarul de aplicare va conține:
Criterii de calificare și de selecție (Descrierea criteriului/cerinței) | Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: | Nivelul minim/ Obligativitatea |
Formularul Ofertei (F1.1.) Anexa la Caietul de sarcini | Original confirmat prin semnătura electronică | DA
|
Specificația de preț
Costul urmează a fi estimat în lei cu TVA 0%. |
Original confirmat prin semnătura electronică | DA |
Certificat de înregistrare a întreprinderii/Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice, emis de către organul împuternicit conform ţării de reşedinţă a ofertantului | Varianta scanată de pe original confirmată prin semnătura electronică a ofertantului sau, după caz, semnătura și ștampila ofertantului. | DA |
Certificat de atribuire a contului bancar eliberat de banca deţinătoare. | Varianta scanată de pe original confirmată prin semnătura și ștampila ofertantului. | DA |
Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit | · Experiența dovedită în implementarea soluțiilor de e-learning de cel puțin 3 ani;
· Furnizarea referințelor privind proiecte similare realizate în trecut; · Prezentarea proiectelor realizate prin standardul SCORM. |
DA
|
Demonstrarea accesului la personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea contractului | Participantul va prezenta CV-urile echipei tehnice ce va fi alocată pentru prestarea serviciilor către CCI a RM, cu detalierea competențelor și a experienței de lucru.
Personalul propus în cadrul echipei va fi asigurat până la finalizarea executării contractului. În cazul dacă va fi necesară schimbarea unui membru din echipă, această schimbare va fi efectuată după coordonarea şi acceptul al CCI a RM. Noile persoane nominalizate vor da dovada îndeplinirii cel puţin ai aceloraşi criterii ca şi persoanele pe care le vor înlocui. CCI A RM are dreptul de a înainta solicitări argumentate de substituire a unuia sau mai mulți membri ai echipei în perioada de executare a contractului dacă performanța sau comportamentul acestuia/acestora nu este acceptabilă. |
DA |
3. Criterii de selecție:
Evaluarea ofertelor se va face pe baza unui raport de 60 % pentru dosarul complet ce corespunde caietului de sarcini și 40 % pentru oferta financiară.
4.Termenul limită de depunere a propunerilor:
Dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 05.11.2024, ora 23:00 la adresa de e-mail [email protected], cu mențiunea „Achiziționarea serviciilor pentru dezvoltarea și implementarea a două module e-learning în cadrul platformei https://academy.chamber.md/ ”.
Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.
Limba în care trebuie redactată oferta sau cererile de participare: româna.
Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile