Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectului ,,Drone pentru agricultură și accesorii pentru acestea” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare;
- Obiectul achiziției: „Drone pentru agricultură și accesorii pentru acestea”.
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 30 zile din momentul semnării contractului.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată în condițiile: inclusiv CIP INCOTERMS 2021 ( r-ul. Ungheni, s Alexeevca).
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmează a fi depusă pe lot separat.
- Se asigura gratuit: traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare si funcționare, montajul si punerea în funcțiune precum si instruirea personalului operativ.
- Locul livrării: r-ul. Ungheni, s Alexeevca.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție: 12 luni sau mai mult in cazul semnării contractului pe deservire tehnica.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe lot separat.
- Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente: Formularul ofertei (F1.1), Formular F 2.1 și Specificații de preț (F2.2).
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0 %.
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.
- Copia certificatului/ deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii;
- Certificat de conformitate;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data 19.03.2021
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 151, et.2 (Cancelaria). Plicul va fi marcat „ Proiectul ,,Drone pentru agricultură și accesorii pentru acestea”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului „Drone pentru agricultură și accesorii pentru acestea” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.