CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea echipamentului de brodat computerizat

brodatCamera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul proiectului ”Altier de Croitorie și Broderie Computerizată” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie ”Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare;
  2. Obiectul achiziției: Echipament de brodat computerizat
  3. Data publicării anunțului: 27.06.2022.
  4. Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
  5. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 60 zile din momentul solicitării.
  6. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată de vânzător.
  7. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  8. Oferta urmează a fi depusă pe un singur lot.
  9. Se asigura gratuit: traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare si funcționare, montajul si punerea în funcțiune precum si instruirea personalului operativ
  10. Locul livrării: mun. Ungheni, strada Vlad Țepeș, nr.17
  11. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  12. Termenul de garanție 24 luni.
  13. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  14. Evaluarea ofertelor: pe un singur lot
  15. Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
  1. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform caietul de sarcini anexat;

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului , transportul și descărcarea la destinație și instalarea.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservent;
  • Certificat de conformitate ;
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    1. Telefonul: 022 23 5268
    2. E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
    3. Numele și prenumele persoanei responsabile:
    4. Silvia Dolghii
  1. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data 01.07.2022.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la: adresa mun. Chișinău, str. Ștefan cel Mare 151;

 Plicul va fi marcat „Proiectul ,,Echipamentului de cusut și brodat computerizat ”, Nr. Lot.1 [denumirea ofertantului]”;

  1. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului „Proiectul ,,Echipamentului de cusut și brodat computerizat” Nr. Lot. 1[denumirea ofertantului]”.
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

Distribuie acest articol: