CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea unei mașini de brodat

Copie a site cci 751 (24)Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectului ,,Servicii pentru crearea si implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare.
  2. Obiectul achiziției: Mașină de brodat.
  3. Sursa alocației: Programul de granturi locale al  PNUD în cadrul  Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
  4. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 90 zile calendaristice   din momentul semnării contractului.
  1. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată în condițiile: inclusiv CIP INCOTERMS 2020 ( Chișinău 3 (PVI, Petricani)
  2. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  3. Oferta urmează a fi depusă pe lot întreg.
  4. Se asigură gratuit: traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare și funcționare în limba română/engleză.
  5. Locul livrării: Chișinău 3 -PVI, Petricani/ mun. Ungheni, str. Națională, nr.15/a;
  6. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  7. Termenul de garanție:  min 12 luni.
  8. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  9. Evaluarea ofertelor: pe e lot întreg.
  10. Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
  11. Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova invită agenții economici specializați  interesați, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri/servicii specificate în tabelul de mai jos.
  12. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului  transportul și descărcarea la destinație.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice sau analog;
  • Rechizitele bancare;
  • Certificat de conformitate;

Informații generale despre ofertant

Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:

  • Telefonul: 022 23 5268
  • E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
  • Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
  1. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data 02.02.2022.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:

Personal în plic sigilat la adresa:  mun. Chișinău, str. Ștefan Cel Mare 151, of.7

Plicul va fi marcat: ,,Servicii pentru crearea si implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;

Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului Servicii pentru crearea si implementarea colecțiilor de îmbrăcăminte pentru copii” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.

  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

Distribuie acest articol: