CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea utilajelor de recoltare și producere a furajelor

Copie a site cci 751 (8)Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectului ,,Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova- Agenție de implementare.
  2. Obiectul achiziției: ,,Utilaje de recoltare și producere a furajelor”.
  3. Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
  4. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 60 zile din momentul solicitării.
  5. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată cu transportul și personalul ofertantului câștigător  la adresa: raionul Ungheni, satul Vulpești.
  6. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  7. Oferta urmează a fi depusă pe lot separat.
  8. Se asigura gratuit : traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare si funcționare, montajul si punerea în funcțiune precum si instruirea personalului operativ.
  9. Locul livrării: raionul Ungheni, satul Vulpești.
  10. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  11. Termenul de garanție:  24 luni sau mai mult in cazul semnării contractului pe deservire tehnica.
  12. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  13. Evaluarea ofertelor: pe lot separat.
  14. Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
  15. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente: 

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii.
  • Certificat de conformitate.
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    1. Telefonul: 022 23 5268
    2. E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
    3. Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii

 Depunerea ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data de 04.02. 2022.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 151et.2 (Cancelaria).
  2. Plicul va fi marcat „Proiectul ,,Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor”, Lot___[denumirea ofertantului]”;
  3. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului ,,Dotarea cu utilaje de recoltare si producere a furajelor”, Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

 

Distribuie acest articol: