Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea utilajului tehnologic agricol şi echipamentelor apicole pentru extinderea prisăcii, din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova-Agenție de implimentare;
- Obiectul achiziției: Utilaj tehnologic agricol şi echipamente apicole pentru extinderea prisăcii;
- Data publicării anunțului: 18 mai 2021;
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană;
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de până la 15 zile din momentul solicitării.
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată conform contractului.
- Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
- Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garantie: 12 luni.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
- Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat;
- Oferta va contine specificația tehnică deplină solicitată conform caietului de sarcini (se anexează).
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: formularul ofertei (F1.1), specificații tehnice (F2.1) și specificații preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație în cazul livrarii de către vânzator conform contractului.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Telefonul: 022 23 5268
- E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, ora 16:00.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 151. Plicul va fi marcat Proiectul ,,Extindere prisacă apicolă”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului „Extindere prisacă apicolă” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.