CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea utilajului tehnologic agricol şi echipamentelor apicole pentru extinderea prisăcii

site cci 751 (1)Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea utilajului tehnologic agricol şi echipamentelor apicole pentru extinderea prisăcii, din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova-Agenție de implimentare;
  2. Obiectul achiziției: Utilaj tehnologic agricol şi echipamente apicole pentru extinderea prisăcii;
  3. Data publicării anunțului: 18 mai 2021;
  4. Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană;
  5. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de până la 15 zile din momentul solicitării.
  6. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată conform contractului.
  7. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  8. Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot separat;
  9. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  10. Termenul de garantie: 12 luni.
  11. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  12. Evaluarea ofertelor: pe fiecare lot separat;
  13. Oferta va contine specificația tehnică deplină solicitată conform caietului de sarcini (se anexează).
  14. Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație în cazul livrarii de către vânzator conform contractului.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
  • Certificat de conformitate;
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    • Telefonul: 022 23 5268
    • E-mail: silvia.dolghii@ chamber.md
    • Numele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
  2. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, ora 16:00.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 151. Plicul va fi marcat Proiectul ,,Extindere prisacă apicolă”, Nr. Lot___[denumirea ofertantului]”;
  2. Electronic la adresa: [email protected], indicându-se în subiectul mesajului „Extindere prisacă apicolă” Nr. Lot ____[denumirea ofertantului]”.
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

Distribuie acest articol: