Concursul ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021”- aplică până pe 31 martie 2022

2022marca organizatCamera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în comun cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Centrul Național Anticorupție (CNA) și Confederaţia Naţională a Sindicatelor din Moldova (CNSM)  anunță lansarea concursului ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021”.

Înregistrarea celor peste 1600 mărci pe parcursul celor 18 ediții și creșterea numărului de participanți de la un an la altul este dovada eficienței acestui concurs, care permite evidențierea liderilor, analiza şi preluarea strategiilor reuşite de elaborare şi promovare a mărcilor comerciale de succes, monitorizarea dinamicii preferinţelor consumatorilor şi a comportamentului acestora.

Obiectivitatea desemnării învingătorilor concursului este asigurată de evaluarea calitativă din partea juriului profesionist constituit din reprezentanți ai instituțiilor publice și obștești, specialiști în domeniul marketingului, publicității, proprietății intelectuale, protecției consumatorilor, reprezentanții mediului de afaceri etc., dar și pe baza opiniei consumatorilor.

Pentru premiul mare – “Mercuriul de Aur”, mărcile comerciale, în acest an, pot fi înregistrate în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele 13, conform criteriilor de profesionalism: Nominalizarea “ECONOMIA VERDE”  Nominalizarea  “INTER”; Nominalizarea  “LIDERUL ANULUI; Nominalizarea ”REPUTAŢIE ŞI ÎNCREDERE”; Nominalizarea ”EXPORT”; Nominalizarea ”REBRANDING”; Nominalizarea “IMM-UL FAVORIT AL ANULUI”; Nominalizarea  ”DEBUTUL ANULUI”; Nominalizarea “MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”; Nominalizarea ”FEMEIA ÎN AFACERI”; Nominalizarea ”BUSINESS ON-LINE”; Nominalizarea ”AFACERI DE FAMILIE”,  Nominalizarea „IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT” și 2 nominalizări conform criteriilor de consum: Nominalizarea “APRECIEREA CONSUMATORILOR”: Nominalizarea “MARCA  LOCALĂ”.

Per total, concursul numără 15 nominalizări şi 14 categorii la care pot aplica pretendenţii pentru cele mai onorifice distincţii oferite doar pentru rezultate remarcabile dovedite.

  • Etapele concursului:
  1. 31 martie 2022 – încheierea etapei de primire a cererilor de participare;
  2. 15 aprilie 2022 – încheierea etapei de primire a pachetelor de prezentare;
  3. 04-15 aprilie 2022 – desfășurarea sondajului în rândul consumatorilor;
  4. 18-29 aprilie 2022– lucrul grupului de experți şi a comitetului organizatoric;
  5. Iunie 2022-  GALA BUSINESSULUI MOLDOVESC.

Astfel, doritorii de a participa pot transmite cererile și pachetul de documente la adresa de e- mail: [email protected] până la data de 31 martie 2022. Informații suplimentare pot fi solicitate la numerele de telefoane: +373 22/ 22 15 52 sau +373 79/ 48 40 50.

Setul de documente și regulamentul concursului:

REGULAMENTUL CONCURSULUI ”MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021”

COMPONENȚA COMITETULUI ORGANIZATORIC

ADEZIUNE CONTRACT 2021/ ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ

PACHETUL DE PREZENTARE A MĂRCII COMERCIALE/ Пакет Презентаций Торговой Марки

GHID EXPLICATIV PRIVIND STANDARDELE DE INTEGRITATE EXISTENTE ÎN CADRUL COMPANIILOR

INDICATORI NOMINALIZAREA „Debutul anului”/Номинация «Дебют года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Afaceri de familie”/ Номинация «Семейный Бизнес»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Business Online”/Номинация «Business Online»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Export”/Показатели «Экспорт»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Femeia în Afaceri”/ «Женщина в Бизнесе»

INDICATORI NOMINALIZAREA „IMM-ul Favorit al anului”/ Номинация «МСП -Фаворит года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Inter”/Номинация «Интер»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Liderul anului”/ Номинация «Лидер года»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Rebranding”/ Номинация «Ребрендинг»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Responsabilă social”/Номинация «Социально ответственная торговая марка»

INDICATORI NOMINALIZAREA „Economia Verde”/ Номинация «Зеленая Экономика»

TABEL DE JURIZARE pentru nominalizarea “IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT”

RAPORT DE AUTO-EVALUARE A INIŢIATIVELOR ANTI-CORUPŢIE pentru nominalizarea “IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT”

parteneri media

Distribuie acest articol: